Gamla vänner från förr

Det här var ännu en dag då jag har extremt svårt för att vakna. Jag brukar sätta på tv:n från sängen för att inte somna om men problemet är att man oftast fastnar vid nåt program. Nu är det ju OS-tider och jag såg hela cyklingen där Gustav Larsson tog silvermedalj! Kul, men jag kan inte låta bli att bli misstänksam när någon som knappt varit med i toppen tidigare helt plötsligt är bäst. När det gäller doping och sånt menar jag. Varför skulle vi svenskar vara mer ärliga än alla andra? Nåväl, det var kul med en svensk medalj till trots att jag inte är så särskilt svenskpatriotisk av mig.

Ikväll ska jag träffa en gammal kompis från förr. Vi spelade valthorn ihop i olika sammanghang i en väldig massa år, men har knappt haft någon kontakt sen gymnasiet. För någon vecka sen så satt vi bredvid varandra på spårvagnen. Det var rätt lustigt faktiskt för det tog typ 10 minuter innan vi såg att det var vi två som satt där. Och då var det strax dags för mig att gå av så vi hann inte prata så mycket. Ny chans ikväll alltså. Det ska bli trevligt och det är alltid spännade att höra vad hon och alla andra som jag inte har kontakt med längre, håller på med. Jag tillhör ju några av de få som inte hoppat på Facebook tåget än. Jag kommer nog inte göra det heller för det finns gott om människor från mitt förflutna som jag inte alls vill ha kontakt med.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jo jag ser på SYTYCD ibland men är inte så insatt tyvärr. har ingen favorit och kan inga namn, men det är kul att se på :)

2008-08-13 @ 16:47:00
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0