Ivison

Okej, jag vet att jag är tjatig när jag inte gör något annat än postar SYTYCD videor. Men jag är trött för jag sov dåligt inatt och ska strax gå och lägga mig. Jag orkar inte skriva nåt så då får det bli lite dans helt enkelt.

Åh, vem kan motstå Allison och Ivan från säsong 2. De är så söta, shipper förkortningen är Ivison som ni kanske fattar av rubriken. Man kunde se båda dyka upp i finalprogrammet i säsong 4  men vi fick inte vet mer än att Allison fått barn för några månader sen. Och hur gammal kan hon vara nu, 21? Ja, de växer upp fort nu ungdomarna (jag låter verkligen som en tant). Ivan har jag ingen aning om vad han gör nu men jag skulle gärna vilja veta det. Borde kanske söka på internet. Är det någon (läs Pyggme) som vet vad han heter i efternamn?

Här är tre olika vidor med Ivison inbakade i en. Mycket nöje!
  

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tack! Är så fantastiskt glad. Första dagen är avklarad. Tror det kommer bli jättebra!



Jo jag kollade med dem igen och så länge jag förstår att jag får jobba ikapp det jag missar så var det inga problem. De förstod ju eftersom resan redan var köpt och så. Så det blir både utbildning och Japan! :D



Hur känns din utbildning?

2008-09-02 @ 19:25:21
URL: http://makane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0