Lite mindre panikslagen Maja

Jag borde kanske förtydligat förra inlägget med att det är journalistik jag ska läsa i höst. Det var nog lite otydligt skrivet. I vilket fall som helst så oroar jag mig fortfarande för att söka praktikplats (och allt annat också). Det är helt enkelt sådan jag är som person. Jag måste lära mig att hantera det bättre för annars kommer allt i livet vara en plåga. Jag vill ju inte sitta hemma och dega hela dagarna, faktum är att jag är redigt trött på det. Jag behöver en utmaning, även om det inte känns så just nu när jag är nervös och rädd för att misslyckas. Imorgon ska jag ringa lite olika redaktioner i området och hoppas på att jag får prata med någon trevlig person, som inte avfärdar mig med en gång. Det kommer kännas fruktansvärt hemskt innan jag ringer, men jag måste göra det och jag måste lära mig att inte ta allt så stort och allvarligt som jag alltid tar allting.  Frak it, det ordnar sig.... nog, hoppas jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0