Mer SYTYCD


Jag ångrade lite att jag inte tog med Chelsie och Mark i mitt förra inlägg. Jag är visst på latin-dans humör idag, men det är kanske den genre som jag blir allra mest glad av.  När jag tänker efter kanske Marksie är mitt favoritpar egentligen... Herregud, jag kan inte bestämma mig! Det finns så många bra dansare i det där underbara programmet. Faktiskt väldigt bra att det visas på kanal5 nu så att man kan titta på det igen om man vill. Såg lite av reprisen i förmiddags.

Badade i Bergsjön förut. Det var kallt men ändå uppfriskande liksom. Jag börjar inse att sommaren snart är slut och just därför vill jag få ut som mycket som möjligt av den.

Ikväll ska jag titta på en kompis nya lägenhet. Jag kommer dock inte dricka en enda droppe av alkohol. Shit, det är verkligen en förrädisk drog. Jag har fortfarande inte bjudit hem folk till min lägenhet. Jag borde kanske anordna en inflyttningsfest...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tack! :)



Inflyttningsfest borde du absolut ha. Vår var grymt rolig!

2008-08-31 @ 19:15:04
URL: http://makane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0