Nervös

Så, nu är min hand lite bättre så jag ska nog kunna skriva ett inlägg. Jag klämde mig alltså tidigare idag när jag skulle slänga sopor. Det är lite svårt att förklara hur det gick till men det berodde alltså på själva locket till sopbehållaren där jag klämde tummen. Först kändes det inte som att det var så farligt men efter att ha skrivit en stund kände jag hur hela handen värkte något enormt. Borde nog inte skriva så mycket nu så att jag vilar handen.

Så vad ska jag skriva ominför morgondagen. Hmm, att jag är sjukt rädd och nervös? Tja, that pretty much sums it up. Jag är nervös.

Vi får hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till imorgon :) Det kommer gå bra!

2008-08-21 @ 21:45:48
URL: http://malin90w.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0