OS

Jag är inte någon särskilt sportintresserad person men jag gillar stora evenemang och när det händer nåt. Det händer ju trots allt bara vart fjärde år. Som den konståkningsgalna person jag är föredrar jag så klart vinter- OS men gymnastik får duga som substitut. Jag såg damernas final i redskapsgymnastik (mångkamp typ) i morse och det var riktigt spännande. En ryskfödd amerikanska vann. En annan kul grej med OS är ju tv-bevakningen. Jag har sett flera avsnitt av Olssons studio i SVT med Rikard Olsson faktiskt. Ganska underhållande, speciellt när Kattis Ahlström och Annika Lantz diskuterade OS-deltagares sexliv. Kattis var lite moraliserande och var chockad över att det går så vilt till i OS-byn, haha. Jag tycker det är bra att SVT har ett program som inte görs av sportjournalister för de är ärligt inte så underhållande. Jag brukar visserligen störa mig mycket på Peter Jihdes arrogans men samtididigt märks det att SVT inte har en lika stark programledare i Andres Pops. Nervöst och stelt är orden jag skulle vilja beskriva hans programlederi. Även om han verkar vara mycket snällare och mer sympatisk jämfört med Jihde.

Måste erkänna att jag helt missat att Rikard Olsson köpts tillbaka till SVT. Jag antar att någon annan tagit över Bingolotto då. Men vem bryr sig, inte jag i alla fall? Eller kanske tillräckligt mycket för att skriva om det här. Ja ja.

Kommentarer
Postat av: anna

måndag sounds good! det vore nice med en fika kanske? kvällsfikor är mysigt. kanske fika i vasa lite senare på eftermiddagen/kvällen?

2008-08-15 @ 12:30:53
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

jag har ju visatmassa bilder på mig i bloggen den senaste tidne på hur jag ser ut nu :) men det blir nog lugg nu!

2008-08-15 @ 14:17:56
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Snarare kväll än eftermiddag får det bli. Men fika i Vasa blir bra. Vid 6 tiden kanske?

2008-08-16 @ 11:15:47
URL: http://makane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0