Ovälkommen ångest

Jag har haft en rätt dålig dag. Har i flera dar tänkt börja måla om mina köksstolar och började med det idag. Men väldigt snabbt inpå medan jag höll på att måla kände jag en massa ångest bubbla upp. Alltså, rent fysiskt med illamående, darrningar, panikkänslor, svårt att andas, yrsel osv. Jag får sånt ibland men den här ångestattacken var riktigt jobbig  och att behöva andas in den starka färglukten hjälpte inte direkt. Det här var flera timmar sedan och jag har försökt lugna ner mig  sen dess men jag mår fortfarande inte riktigt bra. Jag hoppas att det bara var nåt tillfälligt, jag är ju rätt nervös och stressad inför skolstarten på fredag. Är bara så jävla less på att må dåligt. Jag har slutat ta antidepresseiva och det är inget jag har lust att ta igen. Jag orkar inte må dåligt mer, helt enkelt.

Kanal5 måste ha Sveriges sämsta hallåor. Killen som presenterade Greek kunde inte sluta tjata om att dagens avsnitt handlar om golvhockey när det är innebandy det gäller. Ärligt talat, är det ingen som kan prata svenska längre utan ska alla bara direktöversätta allt från engelskan? Störande, är vad det är.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Maja, hoppas att du mår bättre snart. Låter jobbigt! Kram Å

2008-08-17 @ 23:22:32
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0