Svårt att vakna

Jag var på födelsedagskalas igår och det blev rätt sent och idag sov jag till efter kl 12. Det var länge sen jag sov ut så länge, egentligen gillar jag inte riktigt det för det känns som att större delen av dagen redan har slösats bort. Och gårdagens disk står i köket och väntar på mig. Diskar jag inte det nu kommer jag inte ha tillräckligt med kastruller för att kunna laga mat. Oh, Jeez, sånt här får mig  verkligen att sakna de bortskämda dagarna hemma hos mamma.

En annan dum sak när man sover länge är att det blir svårt att vakna. Jag har varit uppe i två timmar redan men jag känner ändå bara för att gå och lägga mig och sova. *Gäspar högljutt*

Nej, jag får väl gå och försöka ta itu med den där disken nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0