Tapetserat och klart

Om det är någon som undrat var jag hållit hus de senaste två dagarna så har jag varit hemma i min lägenhet och tapetserat och det var minst sagt rätt pilligt och jobbigt. Men nu är det klart, äntligen! Efter tre veckor så är även köket ett rum man kan tillbringa dit i, istället för ett rum att bara dumpa diverse verktyg och grejer i. Jag är riktigt nöjd med vår insats, tapeten är mönstrad och det är bara om man går in för detaljer som man kan upptäcka skavankaner. Men det hoppas jag inte  att besökare ska göra, i så fall är de inte välkomna hem till mig.

Två dagar är nog nästan rekord för mig i att vara utan dator och internet trots att jag faktiskt haft tillgång till det. Jag har helt enkelt varit för trött för att sätta på datorn, vilket lett till att jag tittat en del på vanlig tv för ovanlighetens skull. Nu under eftermiddagen visade kanal 5 Gossip girl följt av de två första avsnitten av Greek. Tack kanal5, nu vet jag vad jag ska ägna kommande tv-veckan åt. Och så har jag ätit en massa vattenmelon, vilket jag älskar och den här var riktigt saftig. Precis som om man köpt den i Serbien. Tyvärr har jag fått lite magvärk, hoppas inte det beror på melonen. Jag har typ en halv vattenmelon kvar att äta upp de närmaste dagarna.

Nä, nu måste jag kolla vad som hänt i internetvärlden sen jag var borta.

Kommentarer
Postat av: anna

hej vännen :) du magdalena kommer till mig i eftermiddag runt fem trodde hon. tänkte se lite VM och softa. du är supervälkommen! :)

2008-08-04 @ 11:03:17
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hej söt! Ja kom du också, det vore toppen! Jag har tyvärr inte hunnit se klart dina boxar än (inte ens börjat på Dexter :/) hoppas det inte är någon jättebrådska. :) KRAM

2008-08-04 @ 11:22:31
URL: http://makane-m.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0