2 och en halv vecka kvar!

Nu har bokat biljett (inte bara preliminärt). Det är bara 2,5 vecka kvar. Hjälp, hur ska jag hinna med allt jag måste hinna med. Jag har inte ens börjat rensa bland mina nyinflyttade grejer här hemma. Det blir till att göra i helgen. Jag fick betala extra för att kunna boka om hemresedatumet men det var det nog värt. Det är möjligt för mig att veta hur länge jag kommer stanna. Borde slita mig från datorn nu. Vill gärna se ett avsnitt av Gossip girl till först men det får nog vänta. Måste göra mig i ordning för kvällen, jag har bara degat hela dagen. har inte ens gått ut, men vem vill det, i det här gråtrista februarivädret. Och så borde jaga laga mat. Sa något till mamma igår att jag skulle ta ansvar för middagen men jag har inte handlat. Oops, så kan det gå. Nej, nu måste jag sluta. Hej då för idag (troligtvis)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0