81 % bloggberoende

Jag testade mig i en sån där undersökning som finns på olika bloggar nu och fick 81 %. Ganska högt ändå men jag hade kunnat få lägre för jag överdrev nog svaren lite (jag överdriver alltid i undersökningar, därför ska man ta dem med en nypa salt). Jag har bloggat i ett antal veckor nu och det har verkligen blivit en del av livet. Det är roligt med en offentlig dagbok för man får lite respons för det man skriver och man skriver inte bara för sin egen skull som det blir när man skriver dagbok. Och så kan man testa att skriva om en massa olika saker i olika stilar vilket är kul. Än så länge känner jag mig rätt ny på det här och har inte helt kommit fram till vilken slags blogg jag vill ha, hur pass ärlig jag ska vara osv. Ibland kan jag känner mig helt tom på ämnen och ibland finns det hur mycket som helst att skriva om. I och med att det bygger på mitt eget liv kan det växla rätt mycket, just nu är kanske inte mitt liv så där jätteintressant vilket gör det svårare för mig att komma på bra saker att ta upp i bloggen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0