Att återvända

Hmm, rubriken är ju rätt passande eftersom jag ska återvända till Serbien i dagarna. Men jag syftar faktiskt på filmen av Pedro Almodovar. Jag hade köpt den på dvd till min mamma i födelsedagspresent och vi såg på den precis. Jag hade sett den på bio tidigare men jag mindes nästan ingenting. Så det var en trevlig filmupplevelse. Om ni inte har sett den  tidigare så kan jag rekommendera den.

Shit, bara en dag kvar i Sverige! Jag har inte börjat packa än men jag har gått igenom gamla kläder i alla fall. Har en hel del att göra imorgon. Jag funderar över om det är nåt jag måste köpa i sista sekunden. Känner mig rätt tom i huvet, kan inte komma på nåt. Förkylningen verkar inte så farlig i alla fall även om jag helt klart är förkyld. Kanske lika bra att vara förkyld innan jag flyger, annars blir jag ändå alltid förkyld på flyget. Nu kommer jag väl smitta alla andra istället, men vad ska man göra? Jag är inte direkt flygrädd men viss respekt har jag och det är klart att jag kommer bli nervös innan vi lyfter. Att flyga utan lite sedvanlig dödsångest skulle vara konstigt för mig.

Okej, imorgon kommer jag ha internet också men sedan kanske det blir mindre av den varan. Bara tillfälligt dock, snabbt bredband till lägenheten är första prioritet men det kanske kan ta några dar att fixa. Jag vet faktiskt inte, i så fall får ni hålla ut. Men ni överlever säkert några dagar utan nya blogginlägg, haha.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja jag är också less på att använda mobilen hela tiden. så nu ska jag minsann köpa mig en klocka :)

spännande att du åker snart :)

2008-02-24 @ 23:20:11
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Nina, tv-land

Trevlig resa! :)
Hoppas du får jättekul i Belgrad! :)

(Om du är förkyld kanske du ska skölja näsan innan du flyger?)

2008-02-25 @ 12:03:21
Postat av: Maja

Tack Nina! Jag kanske är den enda här som vet vem du är på tv-land. Förkylningen är lite bättre nu så jag tror inte att jag behöver skölja näsan.

2008-02-25 @ 15:54:12
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0