Belgrad nästa!

Jag har preliminärbokat biljett till Belgrad den 26/2. Det blir dyrare om jag inte beställer tur och retur men det verkar inte gå att köpa öppen returbiljett och jag vet ju inte när jag ska hem. Får se hur det blir med den saken. Det känns bra att ha något bestämt nu alla fall, pappa ska dit veckan efter, vilket är bra. Då kan han hjälpa mig med olika praktiska saker där, som att ordna med (snabbt) bredband till lägenheten. Det kommer jag minst sagt vara beroende av.  Sedan vad jag ska göra där får väl ordna sig på nåt sätt. Jag har mailat till min kusin nu i alla fall som förhoppningsvis kan hänvisa mig till några av sina kontakter.  Jag har ju bott där förut så det är praktiskt taget mitt andra hem. Det är rätt sjukt hur seg jag har varit med att planera inför det här. Egentligen skulle jag väl sökt volonärjobb för flera månader sen. Nu kommer jag höra av mig och säga "Tjena, jag är en svensk tjej som kan tänkas hjälpa till gratis, vill ni ha mig? Jag kan börja imorgon!". Frågan är hur det kommer låta eller hur reaktionerna blir på det. Ja ja, det oooooooooooooordnar sig nog. (man kan behöva upprepa sånt för att man ska förstå det själv).

Firefox mozilla funkar väldigt bra, tycker jag. Det går snabbare och hittills har det inte varit några pop-ups men det kanske bara är en slump? Jag har fått för mig att Firefox är bättre mot reklam. Inte mig emot i sådana fall.

Kommentarer
Postat av: anna

firefox är mycket bättre än explorer tycker jag. och nej, det kommer knappt någr apop-ups. bara på aftonbladet ibland :)

vi ses i chatten ikväll hoppas jag? :)

2008-02-07 @ 19:02:48
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Magdalena

Vad spännande! :) Då hinner vi kanske inte få till en tv-landsträff innan du åker? Kanske har fullt upp menar jag. Isåfall får vi ta en i sommar istället. Låter härligt att komma iväg iallafall. Och det är klart att det ordnar sig.

2008-02-07 @ 20:26:01
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Maja

Om inget oväntat händer med mitt internet så tänker jag självklart chatta ikväll.

Om en tv-lands träff. Om vi bara bestämmer ett datum så har jag nog tid. Jag är praktiskt taget dagdrivare och har mycket fritid. Vi får se. Annars tar vi det till sommaren.

2008-02-07 @ 20:34:51
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: Magdalena

Jag kan förvisso inte på dagtid. men kvällstid alla dagar utan tisdagar funkar galant. Eller helger då. Vi kanske kan ta typ... onsdagen den 20/2? Nu bara jag tog ett datum, vilket som helst funkar för mig. ;) Men om vi bestämmer något så kan vi ju föreslå det på tv-land och se om någon annan vill dyka upp. Anna du kommer väl iallafall? ;)

2008-02-08 @ 09:37:25
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Maja

Jag kan den 20/2 om det är på kvällen. Vi kan väl bestämma det, varför inte? Ja, Anna du måste komma så klart. Om du kan det datumet så kan vi väl spika det så vet vi att i alla fall tre personer kommer?

2008-02-08 @ 12:32:48
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0