Chuck

Nu har jag sett piloten av NBC-serien Chuck. Serien ska visas på tv3 under våren för den som är intresserad. Genren kan väl beskrivas vara spion-nörd-komedi-action.  Bara det låter kul, tycker jag. Piloten fick mig inte på fall med en gång även om det var underhållande. Jag tyckte det var lite rörigt och hade lite svårt att hänga med i alla svängarna. Jag har dock hört att det ska bli bättre längre fram så jag hoppas på det.  Adam Baldwin från Firefly är med,  det var nyligen jag fick reda på att han var med och det var en av  anledningarna till att jag kollade upp det  här.  Dessutom har han som spelar Masuka i Dexter  en  liten roll också.  Kul så klart. Jag gillar inte riktigt skådisen som spelar systern dock. Jag känner igen  henne från en gammal dålig serie men minns inte vilken. Det är nog dags att besöka IMDB igen för att ta reda på det. 

Klag: Min shift-tangent krånglar och är seg. Gah, irriterande!                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0