Dobro jutro

Rubriken betyder godmorgon på serbokroatiska. Egentligen är det inte morgon men jag visste inte vad jag skulle skriva för rubrik. Jag hade det trevligt igår även om jag inte direkt var på partyhumör. Markovic spelade asbra som vanligt.

Det blåste igår men ingen takpanna slog mig i huvudet som tur var.

Idag är det min mamma födelsedag så jag måste hjälpa henne med förberedelser för kalaset. Jag har lovat att städa men jag fastnade visst här istället...

Min syster har ringt. Det var första gången jag pratade med henne sen hon åkte och det kändes jättebra. Hon hade förövrigt gått in på bloggen och läst mitt meddelande till henne. Haha.

Gud, jag kan inte fatta att det är på tisdag jag åker. Minst sagt overkligt. Börjar få lite kalla fötter. Börja tvivla på vad det är jag egentligen vill. Men, ja ja. Det ordnar sig nog.

Hmm, det är inlägget blev lite osammanhängande. Skitsamma.

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Jag gillar meningen: "Det blåste igår men ingen takpanna slog mig i huvudet som tur var."
Det var tur det :] hihi

Ha d fint!

2008-02-23 @ 18:02:27
URL: http://dreamlandet.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha, ja det är en ganska rolig mening när man tänker efter.

2008-02-23 @ 22:21:07
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0