Dvd

Äntligen har jag kopplat in dvd:n till tv:n här hemma. Det tog visst bara tre veckor innan det blev av. Jag hade hjälp av min granne (vi känner varandra väl, det är ett tvåfamiljshus). Egentligen borde jag väl försökt själv först, det var inte så svårt. Det enda var att scart-sladden var tvungen att vara i ett visst uttag, annars funkade det inte konstigt nog. Jag och min granne hann bli lite osams under tiden också (han är en gammal gubbe som på många sätt gör mig irriterad genom sitt bessewisser-aktiga sätt). Och så har han mage att säga att  jag snabbt blir irriterad när det är han som måste göra saker på sitt sätt. Hmm, nu blev jag nojig. Det är väl ingen som gett honom adressen till min blogg så att han läser det här? Nej, det kan jag inte tänka mig. Nej det kan jag inte. * Försöker övertyga mig själv* Nej, det kan han inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0