Gympa

Jag skulle egentligen inte skriva mer idag men så såg jag Markovics senaste video på you tube och kände att jag var tvungen att länka till den här.  Låten är inte bara en solklar hit utan videon är rätt rolig också. Kul att de körde med gympa-temat. Haha, men vad jag minns så var åtminstone tre av medlemmarna knappt deltagande på gympan i skolan. Men jag ska inte säga nåt, gympa var mitt absoluta hatämne, jag hade visst jämt mens på den tiden. Tur att dåligt betyg i det inte kunde sänka medlet, ett av de bästa beslut som politiker tagit om betyg i skolan någonsin.
 
Markovic - makebeliever

Kommentarer
Postat av: Magdalena

gympa i skolan. *ryyyser* Vidrigt ämne. Det värsta jag visste var ... redskapsgymnastik. BLÄ!

2008-02-06 @ 13:56:08
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0