Halli, hallå

Måste börja med ett klagomål. Varför fungerar inte digitalkameror lika lätt som analoga, där man bara trycker på en knapp så är det klart? Nu måste jag lära mig hur man för över det på datorn och liknande. Jag har hittills kommit så långt att jag satt in batteriet och det laddar. Yay för mig som lyckats med det! Eller inte... Måste manualer vara så jäkla detaljerade, kan de inte bara ta med det allra viktigaste. Jag har aldrig haft någon digitalkamera innan så det är rätt nytt för mig allt det här. Men ja, ja, det ska säkert gå att lära sig. Annars frågar jag er här på bloggen om ni fattar nåt som inte jag fattar. Typiskt nog är den enda person i min närhet som kunnat hjälpa mig med  det här på andra sidan jordklotet just nu. (riktat till min syster: du jag har sms:at dig, svara!, Ring, maila - hör av dig bara! Du vet att det är mammas födelsedag imorgon va. Jag förväntar mig samtal! Men förmodligen läser du inte det här för du går aldrig in på min blogg, otacksamma syster! Btw, jag saknar dig!).

Jag börjar känna mig stressad över allt jag måste ordna innan jag åker. Förstår mig inte på mig själv som skjutit upp allt i sista sekund. Borde verkligen inte sitta här och blogga nu. Men jag vill liksom bara göra roliga saker nuförtiden. Allt det tråkiga vill jag bara skjuta upp i all evinnerlighet.

Kommentarer
Postat av: anna

men en digitalkamera brukar inte vara såå komplicerad. det brukar bara vara att sätta in sladden i datorn så kommer det av sig själv. var inte rädd för att prova :)

2008-02-22 @ 15:57:58
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja

Det är bra att du säger det. Jag har inte tänkt det själv heller. Det är mest det att när jag läser allt som finns i manualen (som är superdetaljerad)så blir jag lite överväldigad.

2008-02-22 @ 16:46:00
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0