Halloj bloggen!

Som sagt, det här med att komma på rubriker kan vara en pain in the ass....

Idag har faktiskt ryckt upp mig lite i mitt dagdrivande tillstånd. Gick upp i rimlig tid och åkte in till stan där jag gjorde några ärenden och fikade med en kompis. Jag har dessutom börjat lite med att röja bland mina saker. Så sanna mina ord, jag är på väg  mot att uppfylla min att göra lista. Eller ja, jag har börjat i alla fall. Vissa grejer känns jobbigare än andra att påbörja. Som att förbereda mig för Belgrad och ringa samtal jag inte vill ringa. Jag drar mig verkligen för det, hatar att ringa folk och be dem om hjälp. I värsta fall beställer jag bara en biljett och så får det blir som det blir. Nåt ska jag väl kunna hitta på. Eller så blir det bara att jag byter miljö, jag blir dagdrivare i Belgrad istället för i Göteborg. Men det låter i alla fall mer exotiskt med Belgrad även om det enda jag kommer jag göra där är att vara ute på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0