Huvudvärk, Damages och jag fryser.

Igår skrev jag fem inlägg och idag har jag inte skrivit ett enda. Men jag har inte direkt haft nåt att säga, jag tycker dock det är så tråkigt att vara tyst så jag skriver ändå. Jag har en ganska jobbig huvudvärk och hoppas verkligen inte att det är början till influensan som går nu. Huanamej, jag har haft influensa vid två fillfällen och det är hemskt. Fryser gör jag också men det gör jag å andra sidan nästan jämt. Ska trösta mig med lite Damages (en fantastiskt bra tv-serie som jag rekommenderar) och helst skulle jag vilja ha godis till men det är frågan om jag orkar ge mig ut i det här tråkiga vädret för att köpa nåt. Får se hur det blir med den saken.

Bebisen skriker på övervåningen. Han hade tydligen knappt sovit inatt utan bara skrikit. Tur att jag sover så djupt för jag hörde inget trots att jag sov i rummet intill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0