Internetkrångel

Gah, mitt internet krånglar. Finns det nåt mer irriterande? Om det här inlägget blir publicerat får jag väl se det som en seger. Anslutningen till bredbandet verkar det inte vara nåt fel på utan det måste ha med datorn att göra. Men vad är det i så fall som är fel, har jag gjort nåt konstigt.? Det är ändå en ganska ny dator så jag vill att allt ska gå som smort. Efter att min förra dator kraschade utan förvarning (hur kunde den med!!!) har jag blivit extra orolig för att det ska hända igen. Det kostar trots allt rätt mycket att köpa en ny eller reparera. Dessutom gillar jag inte slit och släng samhället, jag vill att saker ska hålla länge!

Edit: Jag håller på att bli GALEN! Ena stunden funkar det utmärkt för att sen krångla. Jag orkar inte med det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0