Internetmänniskor i verkligheten

Ikväll ska jag träffa lite folk från tv-land på riktigt. Det är spännande och lite pirrigt att träffa folk som man på sätt och vis redan känner för man har haft såpass mycket kontakt. Men samtidigt inte alls har träffat i verkligheten. IRL som man säger på internetspråk. Så i ärlighetens namn är jag lite nervös. Till Addspirit och Makane som förmodligen läser det här, ni har väl inte glömt att det är ikväll som gäller?

Jag har en massa att fixa inför flytten men jag gör så klart ingenting. Har precis fikat med min granne som bjöd mig på semla. Mums! Nä, jag måste nog åka in till stan nu och köpa lite grejer. Dessutom måste jag hitta en födelsedagspresent till min mamma som fyller år på lördag och jag har verkligen ingen idé om vad jag ska köpa.

Kommentarer
Postat av: anna

jag har då inte glömt det! är lite halvsjuk och så men det får gå ändå :) ska bli jättekul! och självklart är man lite pirrig, du är inte ensam :)

2008-02-20 @ 12:55:16
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0