JAG ÅKER IMORGON!

igår var jag rätt lugn men i dag är jag ett nervvrak, som sig bör dagen innan avresa. Vaknade med värsta paniken, typ nåt så här: " HJÄLP, JAG MÅSTE PACKA IDAG OCH TÄNK OM JAG GLÖMMER NÅT JÄTTEVIKTIGT! Okej, jag vet. Vad skulle vara så viktigt att man ska gråta över det? Inget egentligen. Det är bara det att jag alltid blir sådan när jag ska iväg och nu ska jag ändå iväg några månader så jag måste planera vad det är jag ska ha med mig. Jag oroar mig för en del praktiska saker också, att jag ska glömma göra nåt viktigt ärende. Så idag får jag inte fastna framföra datorn. Måste vara effektiv! Usch, jag vill inte. Kan inte mamma göra allt det här åt mig istället...

Edit. Jag såg precis att jag skrivit, som säg bör. Oops, jag menade så klart sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0