Josefsons

Jag fick ett presentkort på Josefsons i julklapp som jag inte hade nyttjat än. Idag var jag där och köpte en konservöppnare (låter kanske inte så roligt men jag har letat efter en enkel sådan, dessutom var den snyggt designad och ganska dyr för att vara en konservöppnare). Sedan så köpte jag ett snyggt kit för flytande tvål och en mugg för tandborstar. Jag har haft samma rosa plastmugg i hela mitt liv så det var kanske dags att byta ut det nu till något fräschare. Gud, vad mycket snygga grejer de har där. Vill ha allt i hela affären, typ. Jag älskar att köpa snygga husgeråd (även om jag inte gör det så ofta för att jag är född snål), det gör så mycket för intrycket i en lägenhet.

Åh, jag önskar att  jag hade en lägenhet att inreda. Saknar min gamla lägenhet. Där jag bor i Belgrad ser det exakt likadant ut som det alltid har gjort. Min farmor är död men jag kan inte med att slänga ut alla hennes grejer. Bokstavligt talat så har inget hänt.  Min syster och jag har pratat om att vi vill investera i att renovera badrummet där men pappa är inte så pigg på tanken att behöva finansiera det. Det får väl bli när vi båda har en trygg ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0