Konstiga inlägg

Jag läste igenom mitt förra inlägg precis och det lät konstigt och korthugget. Men jag har inte så mycket inspiration att skriva nåt idag (är rätt så trött efter igår). Då går det så klart bra att låta bli men det blir nästan tvångsmässigt "Måste bara blogga lite" fast jag inte har nåt att säga. Jag skulle vilja se senaste avsnittet av Lost nu egentligen men jag måste hjälpa mamma med förberedelserna inför kalaset. Det här med släktkalas förresten. När jag var yngre visste jag inget tråkigare men nu tycker jag det ska bli riktigt trevligt, trots att det bara blir en massa gamlingar och jag.

Dessutom går det inte så bra att se på Lost när solen skiner in, jag har inga ordentliga persienner i tv-rummet. Man borde inte klaga på solen, jag vet men ibland vill man bara stanna inne och då ger solen en dåligt samvete. Fast nu när jag tittar ut ser jag att det inte är så soligt förresten. Det är bara väldigt ljust, vilket är illa nog när man är en asocial tv-tjej....

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jag läste att hon gick ner massa under inspelningen av jumper för att den var så fysiskt krävande. hon är väldigt smal nu mot i OC fast inte sådär sjukt smal, än iaf.

2008-02-23 @ 16:02:54
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Li

hej du, och tack för igår, jag hade roligt i alla fall men det kändes konstigt att jag inte träffade er igen sen, men när urban dux hade spelat klart var marcovic redan slut och man fick bara gå upp om man skulle hämta jacka, men i alla fall, hoppas du fick kul! Häsla mamman!

2008-02-23 @ 18:56:52
Postat av: Maja

Li! Vad trevligt att du kommenterar. Det får du gärna fortsätta med. Du vet, jag kunde inte sluta tänka på det där om antagningssystemet så jag kunde inte direkt ha så kul. Jag har kommit över det nu dock, av någon konstig anledning.

Jag borde kanske själv gått ner till bottenplan för folk gick dit när spelningen var slut. Men jag var så trött och tänkte att du ändå var med Pago så jag gick direkt hem istället. Vi hann säga hejdå ändå. Och ja, jag ska hälsa mamma från dig.

2008-02-23 @ 22:13:13
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0