Köpångest

Jag har varit på stan i det fina vädret och tittat på kameror. Att det skulle vara så dyrt! Jag gillar verkligen inte att lägga ut pengar även om jag vet att jag har råd, är sjukligt sparsam i vissa lägen. Jag kommer ju förmodligen inte ha någon inkomst under våren i Belgrad, men jag har boende redan och det är ändå billigare än här. Jag vet att det kommer att gå men jag känner ändå inte för att  lägga  ut en massa pengar innan jag åker. Dessutom vet jag inte vilken kamera jag ska köpa, om jag ska satsa på en bra eller billig. Vill inte köpa någon billig skitkamera liksom.

Underbart vårväder ute! Om jag hade haft en kamera hade jag kunnat lägga ut bilder på bloggen, men nu går ju inte det.

Det är en del att fixa inför min flytt nu. Jag känner mig lite osäker på vad dock. Det känns som att jag måste fixa en massa grejer men jag kan inte riktigt komma på vad.

Kommentarer
Postat av: anna

haha nej tack, inget spam ;)

det är jobbigt när man ska iväg sådär. man vet liksom att det är massa man brode fixa, men man kan inte komma på vad.

2008-02-18 @ 15:21:27
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja

Jag vet. Oftast är det inte så stora grejer man ska fixa även om det känns så, man måste ordna med försäkringar och sånt där. Samt köpa lite grejer, men det känns mycket större än vad det är, liksom.

2008-02-18 @ 16:41:55
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0