Kul när de kommer, skönt när de åker

Våra släktingar har åkt nu. Ganska skönt att ha huset för sig själv som vanligt igen. Jag gillar dem men det är bara det att de flesta i min släkt är stoooora besserwissrar som alltid vill tala om för mig hur jag ska göra i livet. Lite påfrestande ibland. Dessvärre är nog jag också en ganska stor besserwisser i vissa lägen.

Asså, vädret här är helt underbart. Jag har precis börjat dagen med en fika (min frukost) i trädgården. Tack vare vårsolen gick det bra att sitta ute. Lite konstigt att det är vår nu bara - i frebruari! Undrar vad som händer med alla blommande växter om det kommer en köldknäpp. Det kan det ju göra i april liksom. Ja ja, men man får passa på och njuta. Med tanke på allt regn och rusk det har varit i "vinter" är det här väldigt välkommet.

När det blir mörkt så ska jag se första avsnittet av Chuck. Ska bli spännande att se vad jag  tycker om det.



Kommentarer
Postat av: anna

det är helt underbart med det här vädret! åh du måste säga vad du tycker om chuck sen. jag funderar också på att börja se det :)

2008-02-14 @ 13:38:06
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja

Du kan lita på att jag kommer kommentera om det. Förmodligen både här och på tv-land. Rachael Bilson är väl förresten med i två avsnitt tror jag.

2008-02-14 @ 13:54:17
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0