Melodifestivalen

Det är melodifestivalen ikväll och jag känner mig ovanligt opepp. Jag älskade den här tävlingen när jag var yngre och det är fortfarande så jag känner för ESC. Men den melodifestivalen har blivit för stor för sitt eget bästa och jag tycker faktiskt att det blir för mycket. Kristan Luuk är dock alltid sevärd och det kommer säkert bli underhållande tv. Självklart kommer jag titta men jag ser inte direkt fram emot det. Alla "skandaler" som kommer hända osv, jag tror faktiskt inte jag bryr mig. Dessutom är det ofta så många skitdåliga låtar, ikväll är det E-Type och the Poodles som jag allra minst ser fram emot.

Kommer du titta? Jag trodde väl det....

Kommentarer
Postat av: Gubben

självklart tittar vi på melodifestivalen, det finns inget annat att se fast vi har hur många kanaler som helst!
/Gubben

2008-02-09 @ 17:10:28
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0