Nedladdning.

Olaglig nedladdning är naturligtvis inte något jag får skriva om här (egentligen gillar jag inte att vara olaglig men när nu möjligheten finns så...). Det enda jag kan säga om det är att när det går fort är det underbart och när det går låååååååååångsamt finns det knappt något mer frustrerande. Mitt internet är inte det snabbaste men jag tror inte enbart det beror på det. I alla fall så fick jag tag på förra Lost-avsnittet väldigt snabbt och det var underbart, nästa avsnitt går inte lika fort att ladda hem, tyvärr. Makane  har  ett bra citat  på sin blogg om tv -  "When television is good, nothing is better. When it's bad, nothing is worse".  Så sant, så sant och jag tycker nog nästan man kan applicera det på nedladdning också.

Lost avsnittet var riktigt bra faktiskt. Nu börjar jag känna för den gamla serien igen.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jo jag håller med. hela hon har gått utför tyvärr. lite tråkigt, men känns som att det alltid blir sådär för TV-stjärnor. eller ja, ofta iaf. alltså att de spås en filmstjärnekarriär men aldrig lyckas göra någon topfilm. lite tråkigt.

2008-02-17 @ 16:42:39
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0