Nedladdningsångest

Gah, varför måste Damages ta så lång tid att få hem! *Svär fula ord över mitt långsamma internet* Jag kommer aldrig kunna se klart den där den serien. Alltså, det är en fantastiskt bra serie som tål att väntas på. Men ärligt talat, hur långsamt får det gå! Jag skulle satsat på Chuck istället, då hade jag kanske haft ett helt nytt avsnitt att titta på nu. Jag måste säga att jag känner mig riktigt förväntansfull inför Supernatural ikväll (SVT24 22.30). Serien är rätt B-ig egentligen men det är underhållning för stunden och jag gillar det. Det blir dessutom bara bättre och bättre och nu mot slutet av s2 börjar det bli riktigt spännande. Hade egentligen tänkt sluta titta på det när jag snart åker ifrån SVT men det är frågan om jag klarar det. Blir nog till att sätta upp den på listan av alla serier jag ska ladda ner när jag får snabbare (och billigt!) internet i Belgrad (hoppas verkligen att det går att fixa ett snabbt bredband till lägenheten, men det måste gå!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0