Ny dag, nya tag.

Jag hade värsta slappdagen igår. Jag gjorde absolut ingenting för jag kände mig helt orkeslös efter att ha sovit dåligt. Det var en tråkig dag, allt var tråkigt. Inte ens melodifestivalen funkade som underhållning, men det kan också berott på att låtarna var ovanligt usla. Förutom Amy Diamond förstås, herregud vilken energi den ungen har. Man blir trött bara av att titta på henne. Jag är inte direkt något energiknippe nuförtiden. Men idag måste jag komma igång och röja bland mina grejer. Jag ska ju åka om två veckor, då måste jag åtminstone veta vad det är jag har har. Alla  mina kläder är osorterade i säckar och jag använder bara det som är överst. Jag måste verkligen sortera i det och slänga det som är gammalt och dåligt. Jag har bara så sjukt svårt att slänga saker, sparar  verkligen på ALLT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0