Oväntat samtal

Hej bloggen! Känns som det var längesen men det var det ju inte egentligen. Har varit med en kompis och fikat och gått en promenad i det vackra (och kalla) vädret. Så nu har jag fått mycket frisk luft vilket jag blir lite trött av, av någon anledning. Fick ett oväntat samtal av min kusin som jag under 10 år inte hade någon kontakt med (lång historia varför och det hade inte med mig att göra öht, utan komplicerade släktfejder). Jag hade mailat honom gällande kontakter i Serbien och vi hade ett långt samtal om serbisk politik bland annat. Han berörde också lite det som familjekonflikten handlade om och nu är det massa tankar som snurrar i skallen. Även om det inte har med mig att göra kan jag inte låta bli att beröras av det och jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig i frågan. Han är dock en sådan person som tycker att man ska ta ställning i allt. Jag är glad att han ringde och vi ska förmodligen ses någon gång i vår i Belgrad. Men samtidigt vet jag inte riktigt hur jag ska tänka när det gäller en del grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0