Pamela Anderson

Jag hade en så störd dröm inatt. I den var Pamela Anderson (ni vet hon från Baywatch) min okända moster! Det visade sig att hon hade svenskt ursprung och hade flytt till USA som 16 -åring för att jobba som strippa (för att sedan bli naken trapets-akrobat - eh... störd dröm som sagt). Och detta skulle alltså varit min mammas syster! I drömmen visste alla om att Pamela Anderson var vår släktning men det var inget man talade om. Jag frågade min mamma hur min kristna mormor hade reagerat när hon stack för att bli strippa och tydligen hade mormor skickat en präst till USA. Det konstigaste med den här drömmen var att de första minuterna efter att jag vaknat var jag osäker på om det var en dröm eller inte. Jag tänkte att jag måste ringa mamma och fråga om jag har en okänd, känd moster. Sedan efter en stund när jag vaknat ordentligt insåg jag på riktigt att det var en dröm.

Jag vet inte om jag ens vill försöka tolka den här drömmen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det låter ungefär lika sjukt som de drömmar jag brukar ha. Jag är typ "känd" för mina drömmar och får berätta om dem hur ofta som helst. Och här hemma när man säger att man har drömt en rolig dröm så håller de för öronen för de har redan hört så många av mina sjuka drömmar ;).

2008-02-05 @ 15:27:28
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0