Perez och jag.

Det är lite sjukt att erkänna det men Perez Hilton och jag har ganska lika musiksmak. Jag gillar det mesta av hans tips. Det känns lite pinsamt att erkänna att jag gillar skvaller, eller det är rätt mänskligt att intressera sig vad andra människor har för sig. Jag har bara ströläst lite i hans blogg men han kan vara lite smårolig ibland. Kul att han tipsar om musik i sin blogg också och att han blandar  tipsen mellan högt och lågt. Sånt gillar jag. Dessutom tipsar han om svenska artister när han gillar dem, såsom Robyn (hon verkar slå internationellt nu, kul!), Adam Tensta och I´m from Barcelona.

Jag tänkte på Addspirit som själv sagt att hon är shopaholic när jag hörde det här. Verbz heter artisten och hon är en rappare från England.

Kommentarer
Postat av: anna

oj tipsar han om adam tensta? vad kul :D hans skiva är riktigt bra faktiskt!

haha schysst namn hon hade. gulligt att du tänkte på mig :)

2008-02-11 @ 23:49:33
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0