Rubriklöst inlägg

Jag sov verkligen bajsdåligt inatt. Jag kom inte hem särskilt sent men kunde inte somna. Vid fem var jag fortfarande vaken, Jag hade dessutom bett mamma väcka mig vid tio. Så jag känner mig typ helt död nu, fyra timmars sömn räcker inte för mig. Jag var ute igår men drack inget för jag äter antibiotika för tillfället. Det var väl en helt okej kväll men min kompis var på rätt dåligt humör och spred lite dålig stämning. Vi hade värsta diskussionen om en del grejer och det blev liksom lite hetsk stämning.

Dock så måste jag säga en sak till alla som bor i gbg. Gå aldrig till Rumpanbar! Världens otrevligaste personal. Vi skulle bara gå dit för att en kompis var där på afterwork sen tidigare men då vi gick in först med jackor på (garderobsavgift var det tvång på, 15 kr), fick vi en straffavgift på 10 kronor för att vi hade gått in. En kille ryckte tag i mig och skrek att det blir 25 kronor för dig, han skyllde det på att jag hade en för stor väska (men det hade jag inte). Sedan spände en annan vakt ögonen i oss och frågade hur gamla vi var och vi svarade ärligt att vi var 22. Då sa han att sorry, det är 23 års gräns ikväll, ni får gå ut. Vilken jävla stil, jag ska aldrig gå dit mer! Så gör inte det ni andra heller, otrevlig personal ska man inte uppmuntra. Jag känner verkligen för att ge dem dålig publicitet nu, vad är för jävla namn förresten. Rumpanbar, väldigt ofyndigt. 

Förresten tycker jag det är många ställen kring linné som det är otrevlig personal på.  På Linnéterassen är de också otrevliga. De tycker kanske att vi är för unga eller nåt.  Men vill de inte ha nöjda gäster?, de borde satsa på bra service kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: anna

är du seriös?? jag tycker att rumpanbar har bland den trevligaste personalen i stan! är där ganska ofta och dom har vart hur trevliga som helst. vad konstigt. måste haft en riktigt dålig dag.

2008-02-09 @ 16:52:37
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja

Ja, jag är seriös. jag har iofs inte varit där särskilt mycket tidigare men jag har hört av andra att de har dålig service. Jag tycker inte att jag eller mina kompisar ser aggressiva eller otrevliga ut så jag blev inte glad för behandlingen. De var verkligen tykna utan anledning igår.

2008-02-09 @ 17:02:48
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: Magdalena

Låter ju vansinnigt. Jag har själv bara varit på Rumpanbar en gång och det var för flera år sedan. FÖrstår inte varför man måste vara så otrevlig. Om de vill att man hänger i jackan och att man är för ung, då kan de ju säga det på ett trevligt sätt. De har på något konstigt vis alldeles för mycket makt...

2008-02-11 @ 09:41:05
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0