Saker jag gjort i Belgrad hittills:

Jag har:
  • Varit hos polisen för att registrera mig. Kan inte riktigt förklara hur det fungerar men byråkratin i det här landet är en katastrof!
  • Varit på bio och sett Juno. Väldigt bra film. Pappa och jag var de enda personerna i en enormt stor biosalong.
  • Ätit serbisk husmanskost. Idag surkålskåldolmar. Mums fillibabba!!!!
  • Varit på flera kaféer och fikat.
  • Fönstershoppat och noterat att allt blivit dyrare.
  • Tagit kort på Belgrad, men jag har inte lyckats publicera dem på bloggen än, tror det beror på det långsamma internetet. Jag har försökt men de vill inte ladda upp, liksom.
  • Förbannat de dåliga internetmöjligheterna i det här landet. Har vid tre tillfällen varit på samma internetställe för att försöka få någon ordning i på hur det funkar. Det verkar som att det inte har byggt ut bredbandsnäten på samma sätt som i Sverige. Jag måste lära mig hur man lever utan mycket tv-serier. Hjälp, hur ska det gå!
  • Bråkat med min pappa. Men det har funkat bättre idag faktiskt.
  • Läst I en klass för sig av Curtis Sittenfeld. Väldigt bra bok som rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar verkligen juno! tänkte också lite på det där anti-abortbudskapet ochd et fanns ju där. men jag vet inte om jag kände det så att de menade att det var bättre om man adopterade bort det.

2008-02-28 @ 15:16:03
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0