Sista inlägget (för den här gången)

Okej, då är jag snart redo att lägga ner datorn och ge mig av till flygplatsen. Jag är redigt nervös nu. Det är värsta pissvädret utanför, gillar inte att jag ska flyga i det. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Har nästan inga tankar i huvudet utan det är bara känslor. Vilka känslor? Jo, förväntan, nervositet, rädsla, spänning, ånger, ångest mm. Det är synd att jag inte kommer ha någon internetuppkoppling med en gång. Hoppas att det inte kommer dröja så länge innan jag kan blogga igen. Vill ju berätta för er hur det går. Min mobil är rätt enkel så mobilbloggande kommer inte på fråga. Ni får ha det jättebra, vi bör höras om några dagar igen!

Kram alla bloggläsare från Maja!

Kommentarer
Postat av: anna

jag hoppas resan går jättebra! det kommer säkert bli bra allting :) man är ju alltid lite nervös innan man kommit på plats och så. hoppas du får internet snart så vi får en liten update :)

2008-02-26 @ 16:55:14
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0