Släktingar

Äntligen har jag tid för data. Våra gäster stannade visst längre än planerat. De är trevliga så klart men samtidigt är det lite påfrestande att ha folk överallt (en sover i mitt tv- och datarum!). Igår när jag skulle göra sallad åt dem så råkade jag använda en stark chili olivolja. Jag fattar inte varför jag tog av den utan att smaka först. Jag hatar förövrigt olivolja utan tog det bara för att jag fått för mig att alla andra älskar det. Salladen blev helt förstörd, den var alldeles för stark och gick knappt att äta. Pinsamt, speciellt som en av gästerna är värsta bra matlagaren. Men jag slängde ihop en sallad till av de grönsaker som fanns kvar, men det kändes ändå jäkligt misslyckat. Jag fattar inte att jag var så dum som slängde på nåt jag knappt visste vad det var.

Jag lyssnar på Rilo Kiley (Under the blacklight- skivan) och det är helt underbart bra. Mitt nya favoritband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0