Snart dags för äventyr, eller nåt

Är färdigpackad nu (äh, kan man ens säga så?), sitter här och lyssnar på Death cab for cutie (precis min musiksmak) och funderar över hur mitt liv ska bli härnäst. Jag känner mig så oförberedd på det här, jag hatar att inte ha kontroll! Har rätt mycket separationsångest över att lämna Sverige och min familj. Men det är rätt naturligt när man ska resa iväg. Då inser man helt plötsligt att vi bor i världens bästa land (fast det gör vi ju!) och varför ska man härifrån liksom? Det verkar ju osmart.

Ja ja, det blir säkert bra i slutändan även om det känns läskigt nu. Det var tydligen 21 grader i Belgrad idag(!). Imorgon ska det också vara varmt men sedan blir det omslag. Kanske lika bra, jag är inte inställd på sommarvärme än. Nu när jag packat med mig mina vinterkläder hoppas jag att de kommer till användning.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas resan går bra för dig och att du får internet jättefort! KRAM

2008-02-26 @ 11:18:04
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Maja

Tack Magdalena! Det hoppas jag också. Kram på dig också.

2008-02-26 @ 11:22:49
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0