Sömnbrist

Ett tag sov jag alldeles för mycket och nu är det för lite. Jag lade mig halv tolv eller nåt igår och vid fem var jag fortfarande klarvaken. Jag sov visserligen till tio så jag har fått sova lite men jag känner mig verkligen inte utvilad. Det är väl det där att ligga i sängen och se klockan bli mer och mer som är jobbigt. Tänk om jag hade jobbat som bambatant eller brevbärare idag och varit tvungen att gå upp utan sömn! Tur att jag är ledig för tillfället. I somras var jag tvungen att gå hem vid ett tillfälle (från brevbärarjobbet) då jag inte hade sovit på hela natten och var helt darrig, så det gick inte att jobba. Jag förstår inte riktigt varför jag har haft svårt att somna på sistone, för jag har inte oroat mig så mycket som jag brukar. Jag har haft svårt att släppa alla tankar i huvudet bara.

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad härligt! jag var i slottsskogen och gick. hur fint som helst :) massa ungar dock eftersom det är sportlov nu hehe

2008-02-13 @ 14:47:21
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Jonna

ha en bra dag:)!

2008-02-13 @ 14:54:07
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0