Tidsfördriv

Sitter och väntar på min pappa. Jag ringde för mer än en timme sen och han sa att han skulle komma "strax". Hmm, jo jag märker det. Jag är inte orolig eller så, man kan inte lita på honom när det gäller tider. Men i alla fall, det är irriterande att behöva vänta. Själv är jag sådan som alltid är sjukligt tidig till allt. Jag kan inte komma försent.

Jag gick ut på datorn trots att jag tänkt ha strängt datorförbud under dagen av rädsla att bli för distraherad från packningen.

Packningen ja, hur går det med det. Jovars, det känns som att jag glömt nåt väldigt viktigt bara. Kan dock inte komma på vad. Kläder och sånt spelar inte så stor, det är mer saker (typ viktiga papper och kort) som jag är rädd för att missa.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja träffade han på krogen på juldagen, han är så fantastisk:) haha!

2008-02-25 @ 16:58:48
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0