Vad välja?

Ska jag satsa på Gossip girl eller Damages idag?, det är frågan. Gossip girl är mer lättsamt nöje men Damages är verkligen kvalitet. Hmm, svårt val det där. Jag är lite irriterad på mig själv som råkade ladda ner senaste Damages-avsnittet två gånger. Så himla klantigt, därför är det frågan om jag vill se på det. Jag skulle nog vilja börja titta på Chuck snart också. För att inte tala om Sarah Connor Cronicles, men då måste jag se Terminator-filmerna först och det vet jag inte om jag har lust till. Ack, vilka svåra val man har ibland.

Dessutom, varför är det så svårt att kolla vad enkelbiljetter kostar på olika nätsajter för flygbiljetter? Man måste alltid trycka in hemresa fast man inte vet när man ska åka hem. Och öppen returbiljett verkar inte lätt att beställa heller, men det borde det ju vara. Eller är det bara jag som inte vet hur man bäst beställer. Man vill ju inte betala för mycket liksom. Frusterande!

Jag skulle vilja köpa en digitalkamera för det har inte jag. Speciellt när jag är i Belgrad så jag kan sätta in bilder därifrån på bloggen. Det dumma är att min syster har en avlagd (trots allt ganska ny) kamera som hon inte vet var hon lagt! Hon är rätt otrolig alltså, slarva bort en fin kamera. Vi är så himla olika när det gäller pengar, jag är sjukligt sparsam (nej, inte snål direkt, bara för min egen del) och hon förstår aldrig var pengarna tar vägen. Om jag köper en ny så kommer självklart den gamla kameran komma fram.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan alltid maila dem du bokar ifrån.. Eller gå in på en resebyrå och kolla med dem hur du kan göra.. =)

2008-02-08 @ 13:59:24
URL: http://dendarjenny.blogg.se
Postat av: Maja

Jo det är sant, men det verkar som att de inte vill att man ska åka enkelt för det verkar alltid bli dyrare. Jag har mest kollat på sajter som inte tar så mycket själva för bokningar, på resebyåer kostar det väl extra?

2008-02-08 @ 14:29:18
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0