Vädret

Asså, det här ovädret är verkligen inte kul. Igår höll jag på att flyga bort av vinden. På allvar alltså, jag hade ett paraply som drog med mig flera meter även om det kanske är en överdrift att säga att jag flög. Mössan åkte i samma veva ner över ansiktet så att jag inte såg nånting. Och jag var tvungen att gå baklänges en bit för att öht komma fram. Jag har precis tvättat håret och frågan är om det är någon mening att föna det. Mitt hår kommer se ut som en gammal blöt hunds päls i alla fall.

Kommentarer
Postat av: anna

jag är också riktigt less på det här vädret i göteborg! riktigt jobbigt att vara ute.

2008-02-01 @ 21:43:44
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0