Vår

Det är verkligen vår i Belgrad, ännu en dag med 18 grader och solsken. Man ska inte klaga. Jag tillbringade lite tid i en park idag och buskarna börjar snabbt bli gröna och forsytierna blommar för fullt.

Idag har vi varit på middag/besök hos en familj vi känner, det var rätt trevligt även om maten faktiskt inte var så god. Jag har pratat mycket serbiska och det är bra så att jag inte bara stannar inne och läser böcker på svenska samt skriver saker på internet. Tanken är ju att mina serbiska-kunskaper ska förbättras. Och så har jag gått på stan och tänkt att jag vill ha ALLT. I Sverige brukar jag inte alls vara köpgalen men det blir jag av någon anledning här. Det kanske är för att jag inte har så mycket annat att göra här för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0