Vårsol

Oj, jag kan inte fatta att jag har internet först nu. Hade lite ärenden i stan och det tog visst större delen av dagen.  Har hämtat mina biljetter till Serbien, wee om två veckor bär det av! Jag hoppas våren kommer tidigt där och att det snabbt blir  grönt och fint. När jag bodde där för tre år sedan var det grönt redan i mars/april. Men här har det knappt varit vinter än, känns skumt ur ett miljöpersoektiv, värme är dock alltid skönt. Idag sken vårsolen över gbg  ett tag också.                  

Hmm, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Har inget särskilt att berätta. Så jag slutar nog nu och återkommer om det händer nåt roligt. Eller nåt tråkigt, det vet man aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0