Värsta stormen

Varför måste det vara storm när jag ska ut? Storm får det bara vara när jag ska hålla mig inne och ha tv-kväll. Och därmed basta! Ska jag vara rädd för flygande takpannor när jag går ut? Ja, bor man i gbg så gör man och jag borde vara van vid det här. Egentligen gillar jag hård vind, men när det går så där lite över gränsen blir jag ändå lite rädd.

Har startat kameran, men som alltid när jag har någon ny makapär så vågar jag knappt peta på den för att jag är rädd att den ska gå sönder. Ja, jag är lite rädd av mig som person.

Ikväll är det Markovic  på Sticky Fingers som gäller alltså.Det ska bli riktigt kul faktiskt. Det enda är att deras spelningar brukar vara lite som en enda stor reunion där gamla klasskamrater från tid och otid samlas. Gamla vänner är så klart roliga att träffa, men ovänner... inte lika kul. Inte det att jag hade några direkta fiender men vissa människor från den tiden ger mig ångest genom sin bara närvaro, för de påminner mig om den person jag var när jag gick i skolan. Och den personen vill jag inte alltid bli påmind om.  Inte det att jag förändrats jättemycket men jag kände det inte som att jag var närvarande när jag gick i gymnasiet. Jag var bara superstressad  jämt och spelade en normal person, kändes det som. Och de som känner mig från den tiden, hur tänker de egentligen om mig? Jag vet inte  ens om jag vill veta det.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja jäklar vad det blåste igår. Var riktigt rädd när jag gick hem från jobbet att något skulle flyga på mig. Hoppas det var kul igår! :D

Jo Veronica Mars ska jag köpa. det har jag redan bestämt. Får se om jag känner att jag vill köpa någon mer... Om det finns någon för riktigt bra pris kanske. :) Jericho första säsongen ligger bra till. Eller säsong 6 & 10 av Vänner som är de enda jag saknar.

2008-02-23 @ 11:23:39
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0