Vill bara in i verklighetsflykten

Jag åker i övermorgon, ganska exakt i tid dessutom. Hjälp, vad är det jag har bestämt mig för att göra egentligen? Tänk om det blir oroligt i Serbien nu pga. Kosovos självständighet. Är jag korkad som åker dit? Enligt min bedömning är det inte så, men jag kan ändå inte låta bli att bli orolig. Jeez, vad det är läskigt att leva egentligen. Jag vill helst bara sitta inne här och läsa, titta på tv och surfa typ resten av livet. Okej kanske inte, men eskapism är väldigt trevligt. Speciellt när man står inför utmaningar  i livet. Jag tror inte riktigt att jag är redo för en utmaning än....

Måste börja packa, eller i alla fall planera kring vad jag ska ta med. Alla mina saker, och kläder är fortfarande i en enda röra efter flytten. Jag har haft en månad på mig att röja och jag börjar nu när det är två dagar kvar. Smart va? Gud, jag hatar att packa. Det har jag alltid gjort. Jag förvändlas alltid till ett nervvrak som nojar mig över allt jag potentiellt kan glömma att ta med. Ni skulle sett min packning till Roskilde 2001. Den vägde ton, minst.  Min mamma är likadan, vi skriver listor och är nervvrak tillsammans när vi ska iväg nånstans och det brukar inkludera en hel del högljudda bråk också. Oh, Well. Kanske dags att sätta igång med allt det där nu då.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jadu bra fråga. jag skulle nog få öva ett bra tag innan jag skulle lyckas gå i dem hehe. men det skulle det va värt :)

2008-02-24 @ 15:55:09
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0