Way out west

Jag var inte på way out west festivalen förra året ,för jag jobbade och hade ingen lust att lägga ut pengar men iår skulle jag väldigt gärna vilja gå. GP rapporterar här att N.E.R.D, Håkan Hellström och José Gonzales är klara. Ingen av dem är några av mina favoritartister även om jag älskade Håkan när jag var 16 (jag såg honom för övrigt på Roskilde 2001 innan han hade blivit folkkär). Isländska Sigur Ros och Iron &Wine kommer också. De sistnämnda har jag aldrig hört men en kompis har sagt att de är bra. Borde kanske kollas upp.

Det kommer ju tillkomma en massa artistbokningar så det kommer säkert komma någon favorit dit. Jag vet inte riktigt vad jag kommer göra i augusti eller hur min ekonomiska situation kommer vara då men det skulle vara väldigt kul att gå på festival igen. Senast var liksom Emmaboda 2002, en inte helt perfekt festivalupplevelse och jag tröttnade på hela grejen. Way out west är ju i stan så man slipper tälteländet. Någon mer som planerar att gå?

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag hoppas kunna komma iväg iår. Förra året var det precis på min mans 30 årsdag så då var det inte så lämpligt. Men iår fyller han ju bara 31 och det är inte precis på hans födelsedag så det är mycket bättre. Jag är jätteförtjust i Håkan Hellström, speciellt live, snacka om energikick. Men jag hoppas att det kommer några ännu mer lockade artister.

2008-02-18 @ 18:57:29
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: anna

jag ska absolut gå! var förra året och det var helt underbart! och jag älskar också håkan, särskilt live. har sett han ett antal gånger, bland annat roskilde 2001 hehe. och NERD ska bli kul att se. tror det kommer komma en hel del bra artister till :)

2008-02-18 @ 19:58:20
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja

Åh, var du också på Roskilde det året! Det var min första festival och jag tyckte det var hur häftigt som helst.

2008-02-18 @ 20:25:26
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: anna

ja jag var där! det var inte min första festival, men dte var mitt första roskilde och jag älskade det :D

2008-02-19 @ 00:19:29
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0