yay för att Lost är populärt

Jag har lyckats få ner ett Lost avsnitt trots hastigheten på mitt internet. Wetwew, vad jag är glad!!!!!! Lost är förmodligen det enda program jag kan få ner för tillfället eftersom det är poulärt att ladda ner och ja ni vet. Jag vill inte skriva om hur själva nedladdningen går till, men ändå. Yay för att Lost är så populärt och att jag har ett helt nytt avsnitt att titta på imorgon (vill dra ut lite på lyckan). Nu är jag så inne i min bok att jag inte vill göra nåt annat än att läsa.

Vi hörs imorgon! Om inte mitt internet krånglar för det gör det ibland men det får  vi hoppas att det inte gör.  Buh-bye! (det där var en referens till ett avsnitt av Wonderfalls men jag vet inte om det var så tydligt)

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jo, först tänkte vi ha 90-talsfest. Men vi ändrade oss idag, för vi tyckte det var ett ganska svårt tema och att film/tv skulle vara roligare :)

2008-02-29 @ 23:32:06
URL: http://malin90w.blogg.se
Postat av: Magdalena

Jo jag är medveten om att en finne inte är ett stort problem. Men den var verkligen helt enorm. Den har gått ner litegrann nu och är fortfarande som en stor böld på kinden. Det var ingenting jag tänkte på när jag träffade dig iallafall om det kan glädja dig. :)

2008-02-29 @ 23:43:12
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0