Yay för ny kamera!

Jag har varit extremt effektiv idag trots att jag gick upp vid elva tiden. Har äntligen köpt en digitalkamera. Det blev lite dyrare än vad jag tänkt mig men mamma ska bidra lite också, så det blir nog bra. Jag vågar dock inte ta upp den ur förpackningen än, för jag är rädd att jag inte ska fatta nånting. Logiskt tänkande, inte sant?

Jättekul att jag har fått fler besökare på sistone. Men nu känner jag att jag måste leva upp till det så att ni stannar kvar. Snart kanske jag kan bidra med lite bilder från mitt liv på bloggen i alla fall, måste lära mig hur kameran fungerar bara. Jag utlovar bilder på Belgrad så får ni se hur vacker den staden kan vara. Jag kan tänka mig att folk inte får så extremt vackra bilder om de associerar fritt till ordet Belgrad, med tanke på alla politiska problem som varit i landet osv. Det känns lite olustigt att Kosovo håller på att bli självständigt samtidigt som jag ska dit. Det får inte bli några oroligheter i landet! Det får det bara inte! Jag pratade med min kusin häromdagen som jobbar på serbiska ambassaden i Stockholm och han trodde att det kommer ordna sig, för det brukar det gör. Jag hoppas verkligen att han har rätt. Men jag är ju svensk medborgare så det är väl inte direkt jag som ska oroa mig om något händer. Jag kan alltid lämna landet. Fast ärligt talat tror jag folk är så trötta på våld där nere att det inte kommer hända igen. Man får väl hoppas på att det ändå ska gå framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0